Creatiecabine biedt zowel print als online oplossingen. Met de marketingmiddelen, die het beste bij jou en je onderneming passen, worden de marketingkanalen strategisch gekozen. Van doelgerichte online campagnes ondersteund door krachtige folders of flyers. Overtuigende videoproductie of een verhelderende animatie of motion graphic. Van het ontwikkelen van een nieuwe website of webshop in combinatie tot actiematige landingspagina's afgestemd op jouw dienst of product. Doeltreffend en creatief jouw onderneming op de kaart zetten. En dat begint bij jou.
Nu is het jouw beurt om de wereld met je boodschap te verrassen. Ga er maar aan staan. Want hoe val je nog op in het oerwoud van reclame?
Zoek je personeel, wil je je dienst of product op een creatieve manier op de kaart zetten? In welke kranten of bladen moet je adverteren om je doelgroep te bereiken? Wordt het een multi- of crossmediale campagne?
Wat heeft het meeste effect: een eenmalige advertentie waarin je met impact uitpakt, of een goed doordachte reeks?
Zo zijn er best nog wat zaken waar je rekening mee moet houden bij het starten van een campagne. Daar helpt Creatiecabine jou uiteraard graag mee.
Het vaststellen van budgetten is ook onderdeel van het plan. Dat zorgt er niet alleen voor dat je waakt over de kosten, maar het helpt je ook om goed na te denken over de strategie. Je wilt wel tenslotte opvallen, maar niet omvallen.
Kies je voor crossmediaal, dan kies je ervoor om jouw verhaal middels verschillende kanalen aan elkaar te koppelen. De ontvangers komen op verschillende momenten en via de verschillende kanalen in aanraking met jouw onderneming of merk.
Deze crossmediale oplossing is geschikt om in te zetten bij het beleven van je branding. De inhoud pas je, afhankelijk van welk kanaal je kiest, aan om je doelgroep in de branding mee te nemen.
Wat vertel je in een advertentie of video?
Bij een multimediale oplossing kiezen we ervoor om jouw boodschap, actie of campagne als één concept in te zetten middels meerdere kanalen. Zo blijft de campagne herkenbaar door hetzelfde beeldmateriaal te gebruiken. Ook de teksten en bedachte slogans blijven gelijk.
Hierdoor kan je de ontvanger middels gedrukte media meenemen naar je landingspagina. Of via online advertenties bereiken. Zo kan je de ontvanger bereiken, verrassen en inspireren en in beweging zetten.
Wil jij ook doeltreffende marketing en communicatie uitingen inzetten voor je bedrijf of organisatie? Of wil je opvallen met originele reclame ideeën?