Voor een nieuw premium voertuig reinigingsmiddel was behoefte aan een onderscheidende merkidentiteit. De klant zocht een unieke merknaam voor een voertuigreiniger en een reeks etiketten geschikt voor zowel consumenten als professioneel gebruik, bijvoorbeeld als private label autopoetsproduct.
Het moest een car care product worden met luxe uitstraling, krachtige werking en een herkenbare presentatie.
Is het een flyer? Een folder of toch een visitekaartje? Het werd een flyvifo. Een vrolijke fruitige uiting met als uitgangspunt het werkgebied De Betuwe. De uiting is een A5 kartonnen kaart in de vorm van 3 fruitsoorten; een kers, een peer en een aardbei.
De binnenkant bevat de contactinformatie. De flyvifo kan achtergelaten worden bij cliënten. Deze kan je neerzetten, op de koelkast plakken of aan een kurkbord prikken. Opdat we dat niet vergeten.
Een fruitige en kleurrijke uiting die bij iedereen in het oogt springt. Net even wat anders dan een regulier visitekaartje en die niet tussen andere papieren kan verdwijnen. Door fruitige kleuren en de kaarten ook te stansen in de vorm van het fruit krijgt het een hogere attentiewaarde.
Christa's Betuwe Mentorschap
Fruitige opvallende uiting
Wil jij ook doeltreffende marketing en communicatie uitingen inzetten voor je bedrijf of organisatie? Of wil je opvallen met originele reclame ideeën?