The Music Alliance, gevestigd in Hedel, begon in 2018 met het organiseren van de Benelux Dealer Days. Een initiatief om distribiteurs en dealers bij elkaar te brengen onder het motto; together we are strong.
Kennis en ervaringen delen en vraagstukken behandelen die de muziekbranche bezig houdt. Zo wordt het online winkelen besproken, de marketing van de stenen winkel en de klantvriendelijkheid.
Voor dit evenement is er een uitnodiging ontworpen voorzien van logo en landingspagina. Het doel van deze uitnodging is om zoveel mogelijk distribiteurs en dealers over de streep te krijgen zich aan te melden. Het logo BDD, 3 letters vast aan elkaar 'together we are strong'.
Positieve reacties van zowel distribiteurs en dealers op de uitnodiging. Door de herkenning in de uitstraling werd de saamhorigheid vergroot. De schaalbaarheid van het ontwerp draagt bij aan het uitdragen van de naamsbekendheid. Elk jaar wordt dit concept consistent doorgevoerd en werd het evenement ook weer goed bezocht en is de populariteit onder de deelnemers gegroeid.
The Music Alliance
Identitei Benelux Dealer Days
Wil jij ook doeltreffende marketing en communicatie uitingen inzetten voor je bedrijf of organisatie? Of wil je opvallen met originele reclame ideeën?