Ze helpt graag mensen en wordt daar blij van. Colinda Kempers, virtueel assistent. Een startend ondernemer die zich op een professionele manier wilde presenteren.
Wat heb je nodig om op te vallen bij je potentiële klanten? Een gezicht en een auhtentiek verhaal. Daar hoort een logo en een website bij die dat verhaal visueel maken.
Er werd een naam bedacht. Een naam met een boodschap; Hallotijd. Het gebruik van "Hallo" geeft een vriendelijk karakter aan een groet, terwijl "tijd" gerelateerd is aan de tijd die nodig is om taken uit te voeren. Tijd is kostbaar. Tijd benut je optimaal. Door taken uit te besteden creëer je tijd voor andere taken die prioriteit hebben; Hallotijd. Met als beeldmerk een vorm die een klassieke zandloper weergeeft. Tijd is tijdloos.
Via de website kwamen de eerste aanvragen binnen en de opvallende naam en logo verwerkt in een stijlvol vormgegeven visitekaartje zorgden voor gesprekstof tijdens de eerste ontmoetingen met potentiële klanten.
Hallotijd
Positionering
Wil jij ook doeltreffende marketing en communicatie uitingen inzetten voor je bedrijf of organisatie? Of wil je opvallen met originele reclame ideeën?