Gemeente Molenlanden zocht naar een visualisatie van een tweetal clientroutes voor Beschermd Thuis wonen. Een route waarbij een client uitstroomt uit een voorziening (BW) en in de wijk gaat wonen.
En een route waarbij het streven is dat een client niet instroomt in een voorziening (BW), maar in de wijk kan blijven wonen.
In samenwerking met managers van zorgorganisaties is er een op maat gemaakte infographic geïllustreerd en vormgegeven in een A4 drieluik. Waar meerdere partijen bij aan konden schuiven om o.a. de haken en ogen in kaart te brengen die gepaard gaan bij Uitstroom Beschermd Wonen.
Deze infographic heeft als praatplaat bijgedragen aan het in kaart brengen van de haken en ogen die komen kijken bij Uitstroom Beschermd Wonen en Beschermd Thuis. Betrokken partijen kregen inzicht in zaken als social netwerk, daginvulling, financiën, noodzakelijke voorzieningen en gastvrijheid binnen de wijk en hoe daar op toe te zien en tijdig afstemmen.
Gemeente Molenlanden
Uitstroom Beschermd Wonen
Wil jij ook doeltreffende marketing en communicatie uitingen inzetten voor je bedrijf of organisatie? Of wil je opvallen met originele reclame ideeën?