Naast een complete bedrijfsidentiteit en een vonkelnieuwe website voor deze fruittoppers; Verwoert Fruit, was de vraag of er ook een reeks flesetiketten ontworpen kon worden. Dat kan zeker. Flessen vol ambachtelijk geperst fruit. Zo uit de Betuwe. Hoe lekker is dat.
Opvallend en gezellig. Met o.a. deze 2 kernwoorden is er een reeks flesetiketten ontworpen voor de gebroeders Verwoert en hun fruitsappen van 100% echt sap. Van Hollandse appel en braam tot appel met peer en appel met rode bes.
Met in de basis het boerenbont motief wat ook bij hun op tafel ligt. Het enige wat ontbrak was een slogan; die kwam er. Zo uit de Betuwe!
Door de etiketten kregen de flessen sap een eigen identiteit en vielen ze meer op bij de verkooppunten. De flessen vruchtensap zijn nu uit de fruitverkoopautomaat en tijdens het kersenseizoen aan de fruitkraam in Ochten verkrijgbaar.
Verwoert Fruit
Etiket voor op de fles
Wil jij ook doeltreffende marketing en communicatie uitingen inzetten voor je bedrijf of organisatie? Of wil je opvallen met originele reclame ideeën?